När tiden inte riktigt räcker till.

Skulle sova länge idag, någon som tror jag lyckades? Vaknade iaf vid 09,30, hade ingen lust med att sova vidare. Håller på att packar för flera dagar, inge roligt att alltid vara på väg någonstans. Börjar tröttna på det. Ska åka in och prova ut fotbollskor så småning om, direkt till träningen och sedan vidare till jobbet. Ska jobba min första natt någonsin inatt. Ja, jag är nog lite nervös trotsallt, fast ifs vad har jag att vara nervör övet? Kommer bli jobbigt eftersom jag inte kommer landa någonstans förens 07,30 kanske i morgon. Då ska det bli skön med en sänt, jag har ingen aning om jag kommer kunna sova eller om jag är uppe i varv.

Imorgon ska jag iaf sova till 14,00 har jag bestämmt, älsklingen jobbar till 14,00 så det blir perfekt. Ska träna på kvällen och sen vidare till jobbet igen. De ringde nyss och frågade mig om jag vill jobba natten till lördag men och jag tackar väl inte nej till pengar? Nej nej så dum är jag inte. Så det blir tre nätter irad, ingen aning om jag orkar men det vissar sig eller hur? Det ska bli roligt att göra något nytt iaf, testa på något anorlunda.

Inatt ska jag vara inne på hemmet, det är dementa som bor där. Göra allt som ska göras inom äldreomsorgen. Nästa natt och natten efter det ska jag var ute, då åker vi runt till alla som vill ha vård i hemmet. Kommer bli lärorikt som sjuton. Har läst lite papper om dementa och det är inte bara att gå till jobbet inte, jätte mycket man måste tänka på. En erfarenhet att skriva till!

Björnar, Anders och jag var till IKEA igår, toppen skoj. Mysigare människor än de två får man leta efter. Vi hittade en hel del, jag hittade min drömgaderob:D Den var enorm jag lovar, skit vilken dröm! Blev inga möbler, men vi kollade ut en hel del. Men vi måste flytta in först så vi ser vad vi behöver och vad som passar. En hel del småsaker blev det, nästa allt som behövs har vi nu, jag har jätte mycket redan som jag fått i present och sånt. Är typ potatiskalare, konservöppnare och lite sånt som vi glömmde. Och mina krukor från plantage;P haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på jobbet och se till att tanterna och farbröderna sköter sig :)

2008-03-26 @ 17:30:27
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0