Nu är jag i skolan

Min hjärna funkar inte riktigt än efter tidsomställningen ifrån Thailand, jag ställde klockan 30 min för tidigt idag och det tog tid innan jag kom på det. Men jag hade bara lite extra tid på morgonen;P

Jag sover inte alls särskillt mycket på nätterna, vaknar sådär vid 3-4 och tänker gå upp klockan är då 9-10 i Thailand, dags att gå till stranden alltså. Men det blir väl bättre så småning om.

I natt ska jag sova hos älsklingen, imorgon är det träning i skolan och sen måste jag hem och bytta träningskläder för det är träning på kvällen ingen. Torsdag åker Madde och jag till Uppsala på öppet hus på högskolan. 07,00 går bussen ifrån lugnetgymnasiumet, vadå jobbigt? Men det kommer nog bli jätte trevligt tror jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0