Nytt forsok

Hej ingen!

Nu har jag hittat en dator som funkar battre, vi har nyss atit och klockan ar 20,17 har. Vi ska och prova klanningarna klockan 21,00 igen.

Idag har vi varit pa en lite rundtur, kollat pa en ormshow blandannat. Det var en upplevelse for sig, jag holl i en as stor orm, den var small som tur var! pappa var nervos som tusan, magnus holl pa att svima och Petra vara nara att spy. Men det var skoj, jag forstar dock inte hur de kan gora det frivilligt, de ar verkligen jatte giftiga. En av de skulle doda en manniska pa 10 till 15 min.

Det sags att det ska komma varsta ovadret ifran Kina i morgon, jag hoppas for allt i varlden att det inte stammer. Jag har namligen inte hunit blivit brun an, jag vill ha sol gott folk! Nu ska jag forsoka komma in pa MSN och min mejl!

Ha det sa bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Madde

Malin du är grym som vågar hålla i en orm! Passade klänningen? hoppas ni får en vecka med bara sol!!

2008-03-01 @ 16:32:46
Postat av: Sarah

Vi får väl se vem som är brunast när du återvänder hem. Jag kan gissa att du ser ut som en pepparkaka Fialisa!

2008-03-02 @ 12:24:12
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Karin

Kom hem nu kvinna!

2008-03-02 @ 20:17:38
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0