Onsdagen

Igår började dagen med träning på koppis, värdelöst och svinkallt. Jag fick ingen uppvärmning innan de skulle till att köra inlägg och skott övning. Jag vägrade och stog där som ett fån. Efter träningen slappade vi i omklädningsrumet, duschade och tog det lungt. Jag åkte hem till nästan Elins lägenhet och åt mat. Sen hade vi svenska i skolan.

Efterskolan åkte jag på jobbintervju, (hade jätte ont i magen också) Intervjun gick bra, ska jobba två nätter på lovet, nästa vecka. Sen blir det nog några helger fram till studenten om jag vill ha jobbet. Var rätt bra lön också, det gör ju saken bättre!

Efter någon timme hos älsklingen åkte jag på match, lite orolig att jag inte skulle palla eftersom magen inte var med mig igår. Men matchen gick riktigt bra, över mina egna förväntningar! Hörde ni, jag är inte besviken på mig själv! grattis till mig!

dag ska jag inte till stan och blanda lite nytta med nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0