SKOR till folket!

Fråga mig inte hur jag lyckas, men skor är något som är mer värda än pengar. Jag inhandlade två par nya igår, skäms på mig. Min kära pojkvän har gjort det klart för mig att vi aldrig kommer bli sambos om jag forsätter såhär. Det tycker jag är jätte elakt, och visst jag kanske inte använder alla så ofta men det kan vara bra att ha!

Fixade även en del andra saker igår, fika med tjejerna! Mysigt, jätte mysigt till och med. Sprang på stan ett tag, köpte BH:n till balkläningen. Åkte till plantaget och köpte jätte fina muggar för bara 49,50, fyra stycken! Grattis till mig! Jag oh Karin åt sedan korv, mums, inhandlade lite saker till mamma och sedan vidare till Sågmyra. Och i Sågmyra finns det skor, skor, skor och skor. Jag bestämde mig för två par, ett par till balen och ett par till till studenten. Ja nu har jag två par till studenten, men jag kan ju byta efter halva dagen;P haha

På kvällen blev det träning och sen kolla på match med Anders, det var någon som trodde att jag och Anders var tillsammans så nu har jag ny pojkvän om någon undrar;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0