Bättre tider är på väg!

Idag har/är det en dålig dag, som Elin sa, "när betygen är satta kan jag börja vara posetiv men framtill dess ska jag vara så jälva negativ och sur" Jag måste nog hålla med, nu kan det får vara några dåliga dagar, tänker klaga på allt och tycka livet är piss. Ibland behövs det såna dagar.

Men på torsdag blir allt bra igen, eller på onsdag kanske. Jag och Madde kommer styra min bil mot Stockholm, våran kära huvudstad. Eller rättare sagt mot Arlanda! i kommer sätta oss på ett flygg 06.00 på torsdag morgon som tar oss till Turkiet! Vi kan inte mer än hoppas på underbart varmt väder och massa god frukt! Jag kommer njuta mer än någonsin. Bort från all denna stress, ett helvete är vad det är.

Är det någon på fullaste alvar som fattar att vi tar studenten snart? Det är fruktansvärt snart, jag kan verkligen inte fatta. Snart är studentveckan här och det bli massa fest, umgås med underbara människor:D Och snart står vi där i våra fina klänningar, med fjärilar i magen och bara väntar på att få springa ut med ett lende på läpparna!! Kan inte ens föreställe mig vilken underbar känsla som kommer fylla min kropp från topp till tå.

Kommentarer
Postat av: jcoke

1. det kommer bli regn i turkiet och 30 grader varmt och sol här hemma.

2. du är ju alltid sur!!!

HAHAHA, NÄRÅ!!!

2008-05-23 @ 01:29:07
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0