Dålig uppdatering? Ja det måste jag nog säga...

Läget just nu är så att skolan tar upp FÖR mycket tid, men varför klaga? Efter i morgon klockan14,00 är jag klar med plugget! Madde och jag åker till turkiet 06,55 på torsdag morgon, vi styr mot Arlanda runt 02,00 på natten. Kommer bli otroligt skönt att komma bort från all stress är hemma, den har verkligen brytit ner mig totalt. De där med mat har inte varit min starka sida den senaste månaden eller två. Okej inga "men Malin jag finns här för dig" jag vill inte höra sånt och det är okej nu. Jag äter, allt tillbaka till normalt igen. Alltså skolan och massvis med stress är inget för mig. Men som sagt allt är ordnat nu.

Jag håller på å packar nu, ska försöka få med mig allt för jag måste ta med mig väskan i morgon för jag hinner inte hem. Ska gå i skolan till 14,15, ner på stan en lite stund sen göra mat med Anders och sedan till B och sova där. Skolan är alltså klar efter morgondagen, har gjort klart min Religion för ett tag sedan. Det känns väldigt bra man jag vet inte, svårt att veta vad han vill ha. Ska plugga lite på träningsläran med, måste verkligen ha ett MVG på den annars känns alla annat slit så onördigt.

Men jag har gått och blivit sjuk, har fruktansvärt ont i halsen och huvudet, kan inte konsentrera mig vill bara sova i massor av timmar. Blir ingen träning för mig i morgon, men ska försöka palla mig in till träningen för att visa intresse;P

Kommentarer
Postat av: jcoke

nöRdigt?????????????????

2008-05-28 @ 00:14:30
URL: http://jcoke.blogg.se
Postat av: bajsmannen

bajsbajsbajs

2008-05-30 @ 17:16:44
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0