Det går framåt och lite bakåt

Jag tänkte påstå att jag är duktigt men vid närmare eftertanke så borde jag inte påstå det. Jag har inte gjort mer plugg än att skriva lite i träningsdagboken... Har iaf hittat idrottsuppgiften, hade börjat på den men är inte klar och självauppgiften är spårlöst borta. Tänk om man kunde ha allt på datorn istället för att hela tiden då lösa papper. Hur som helst så har jag bokat parkeringsplats till Madde och mig på Måbypark! Det vad det jag tänkte skryta om, men jag har faktist också gjort lite fint i den nya gaderoben. Nu är det bara hela mitt rum som skulle behöva en riktig omgång. Och så klart plugget men det blir det tydligen inget av med idag.

Karin jag behöver ditt plugg stöd, fatta skönt om vi skulle göra allt på en och samma gång och sedan vara klara.Vi kanske ska tälta på bibloteket några nätter och plugga järnet. Synd att bara sånt finns i fantasier....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0