Doppa mig i klister och kalla mig förvånad!

Jag lyssnar på P4, det är barnprogram hahaha. Deras kötbullar rullar sig av sig själv och nu sjunger de också haha. Tänt att barnprogram kan vara så skoj haha. Nu sa han "doppa mig i socker och kalla mig snäll" haha kan det blir sämre?

Hur som helst tänket jag ha lite personvård idag, mina ben ska bli lena, huden ska få rikligt med smörja och min naglar ska bli snygga. Pluggnadet borde ju komma igång med, ska åka vid 13,30 typ. Alltså med lite enkel tankeverksamhet kan vi lista ut att jag aldrig hinner med allt som ska hinnas med. Helt otroligt vad tiden går fort ibland, helt otroligt

Nu har jag ingen aning om vad jag skriver så ska väl sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0