Fattig student

Jag börjar faktist bli riktigt tröt på att vara en fattig student, sitter och kollar på alla skor och kläder jag skulle vilja ha. 1000 kr är inget att leva livet för direkt, skulle inte sitta fel med några fler lappar. Och när man tänker på saken är studentlivet snart slut, jobb och pengar på ingång. Men hallå, en sommar ger bara två löner, alltså inte allt för mycket pengar. Jag har enormt många planer om vad jag ska göra för pengarna men väldigt lite pengar. Då börjar man inse att det faktist är dags att söka sig ett jobb till hösten, jag känner inte att jag vill fastna på ett och samma ställe. Så ett nytt jobb till mig efter sommaren tack!

Jag vill ju resa, shoppa och inte bara kläder utan allt mellan himmel och jord. Finns så otroligt mycket jag vill ha och så vill jag ju börja spara pengar, spara massor av pengar.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

1000 kr är ingenting
:/

2008-05-03 @ 22:26:15
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0