Fredag

Måste väl säga att fredagar är helt okej och denna fredag är väl ändå underbar. Det är strålande solsken, jätte varmt och så åker klänningen på. Hur härligt som helst! Ska snart in till stan och göra en intervju till vårat arbete, sedan är det bara svenska kvar, det är några som ska ha tal så det blir väl bara att lyssna. Jag och Elin måste väl ta tag i livet och plugga lite samhällskunskap idag med, känns tungt pga vädret men skolan måste gå först nu...

Jag kommer få mina linser idag, äntligen! Så sjukt sönt att det går så fort att få hem de, vad skulle jag annars ha tagit mig till. Efter skolan ska jag hur som helst hem och sola en stund, om det inte ha gått och blivit dåligt väder men det skulle jag aldrig kunna tro. Nu ska jag ta och åka, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: The big dick

bajskorv

2008-05-09 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0