Godmorgon

Är snart på väg till skolan, så bortskämd som jag är så åker jag bil som "vanligt". Det börjar kännas pinsamt, jag har verkligen inte åkt buss på fler, fler veckor och har inte en aning om vart mitt busskort är.

När jag vaknade idag runt 07 var jag sjukt tröt, insåg att jag skulle få log att gå upp så här tidigt 3 dagar den här veckan. Måste nog kalla mig bortskämde där med. Hur som helst så betstår dagen utav en engelska lektion nu på morgonen, samhällskunskap, en lång samhällskunskap före lunch och sen är det nog bara träningen kvar, vi ska springa coopers på träningen idag, kul? nej jag tror inte det va. Men jag ska göra ett försöka och se hur det går.

Jag tror att jag åker hem direkt efter skolan idag med, har en hel del saker jag borde uträtta i Falun/Borlänge men känner att det kan få vänta ett tag. Nu måste jag tandborsta och springa ut i bilen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0