Jag har slutat.....

Jag har slutat med mycket på sistondet, slutat med fotbollen, slutat plugga, slutat äta mat, slutat träna överhuvudtaget. Kanske borde börja ta tag i allt nu, eller iaf några saker. Och så har jag fruktansvärt höga krav på mig själv, ja men livet ser bra ut va? Enda problemet som jag ser är väl att jag trivs med livet och tycker allt är underbart!

Några kanske undrar vad problemet är..... Problemet är att jag inte har en enda anledning till att inte äta mat, alltså jag vet inte vad som orsakar det. Det betyder att jag lyckas förbanat bra och att jag har tappat kontrollen, en HELT UNDERBAR KÄNSLA! Eller något av ett problem, det beror på vem du frågar.

Hur som helt så håller det inte i längden, livet är inte till för att må bra. Ska iaf se till att börja plugga idag (någon som tror mig?), pappa håller på att göra i ordning god mat och så ska jag nog städa lite på det:D Helt underbart eller hur?


Kommentarer
Postat av: madde

Malin då är det bättre att du börjar att äta än att plugga...mat är viktigare än pluggandet. Utan mat orkar du inte plugga. Om du vill ha hjälp så finns det.

2008-05-01 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0