Ny vecka, nya möjligheter

Nu är det snart dags att lämna denna vecka bakom sig och se framåt. Ny vecka i morgon och det betyder nu för tiden PLUGG. Har en hel del att göra men det känns som om jag har koll på läget iaf, kan känas lite för skönt. Är rädd för att jag slappnar av för tidigt, men det kanske inte är någon risk.

Jag har faktist en plan för morgondagen, ska in till stan till 10,00 och det betyder en lite sovmorgon iaf. VI får väl se om jag överhuvudtaget kommer i sängen eller kan sova. Hur som helst så blir det skolan till 11,00, plugga träningslära eller samhällskunskap. 12,15 ska vi ta närvaro och sen blir det att plugga mera. Efter skolan åker jag antingen till Borlänge och lämnar tillbaka lånemobilen eller så åker jag direkt till Karin! Karin jobbar och jag ska ge henne sällskap och plugga!

Nu är det bara 1½ vecka kvar tills vi drar till värmen, eller kanske inte vågar skriva värmen. Vem vet vad vädret bjuder på nu för tiden. Men hur som helst så åker jag och Madde till Turkiet för att ladda upp inför studenten. Kanske borde komma iform till dess? Sluta äta allt förbanat onyttigt och börja träna, är inte det en ganska smart ide? Jag är otroligt beroende av allt som innehåller socker, så otroligt sjukt gott. Och ska jag vara ärlig så tränar jag inte för 5 öre. Är detta likt mig? Nja jag vet inte jag, borde kanske hitta tillbaka till gamla vanliga Malin eller är det bra så här? Ingen som bryr sig ändå, men röra på mig borde jag nog göra. Det är ju trotsallt hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: DIRTY DICKS

"Jag har en plan"....det finns två personer som använder den frasen fortfarande. Den ena är Sickan och den andra är Karin strömberg.

MOAHAHAHA! ROLIGT!!!!!!

2008-05-20 @ 02:37:36
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0