Segt....

Mitt liv är lite tragiskt just nu, klockan är redan 11,40 och jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Det är nästan hemskt men det västa är nog att jag inte hade tänkt ta tag i saken heller, trivs rätt bar i soffan utan att ha något att kolla på. När man får så stora arbete att göra orkar man inte börja pga av att det tar sån tid att bli klar. Man ser inga resultat och jag älskar resultat.....

Jag har igentligen jätte mycket att göra, men ingen lust att göra något alls. Skulle det ha varit stålande solsken skulle jag ha haft en anledning till att inte göra något. Bara ligga ute i solen och må toppen, hur skönt skulle inte det vara?

Mitt lilla problem är att det är lördag idag, lördag skit det är verkligen lördag. Jag skulle ha varit klar med min religionsuppgift idag, bara slipa lite på den. Men istället har jag inte ens börjat på den och i morgon ska jag se på fotboll, någon som vill vara med?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Malin, du ärinte ensam om att känna oengagemang. Men då slår tanken mig att det inte ens är fyra veckor kvar tills betygen ska sättas. Tro mig, det ger en jävla ångest, men samtidigt en spark i rumpan.

2008-05-03 @ 13:43:41
URL: http://sarahsompellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0