Skor!

Jag älskar skor, älskar verkligen skoj, mina fötter gillar de dock inte lika mycket. De flesta får man skavsår av på det ena eller det andra stället. Har iaf köpt skorna som jag och Elin bråkade om, åkte till Borlänge och köpte de. De är verkligen helt otrolitg snygga, nästan så att man vill dö för dem haha. Ska nog ha de på mig i morgon:D

Fick även tillbaka min mobil idag, kan ju hoppas på att den håller lite bättre den här gången. eller så får den gå sönder så jag får en ny någon gång, det skulle vara as skönt. Det var därför jag åkte till Borlänge, för att hämta mobilen så köpte jag skorna när jag ändå var där. Hittade även två par till jag verkligen skulle vilja ha, hur snygga som helst. Någon som vill köpa de åt mig?

Nu är jag helt sjukt tröt, sitter här och håller på å somnar. Kan ju inte gå och lägga mig än, kan vara uppe länge ikväll eftersom jag inte börjar förens 12,35 i morgon. Men jag orkar verkligen inte vara vaken längre. Om jag sover en stund nu kanske jag kan vakna om 2 timmar och vara pigg så jag kan plugga. Någon som tror på det? Man kan väl iaf hoppas..

Kommentarer
Postat av: Grazze

Gud vad du shoppar hela tiden, haha :)
När åker ni till Turkiet? Det var dit ni skulle va? :)

2008-05-14 @ 20:16:19
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Malin

Jag har inte köpt kläder på as länge så jag tycket att jag behövde det nu haha. Vi åker den 29 maj och ja det var turkiet:) När är det ni åker? Är hela klassen med eller många som hoppade av?

2008-05-15 @ 11:05:31
URL: http://mwikberg.blogg.se
Postat av: Grazze

vi är väl 25 styckern som ska åka. marre ska följa med mig dit ner. umgås inte med klassen längre efter lite saker som hänt.. Så det känns bra att ha någon man umgås och tycker om med sig där nere. Vi åker den 25, alltså nästa söndag :)

2008-05-15 @ 13:17:11
URL: http://majiaanyberg,blogg.se
Postat av: Malin

Härligt, låter som det kommer bli as kul:) Jätte roligt att ni fick med så många även om du inte umgås med dem. Inte så ofta man lyckas få med så många. :)

2008-05-16 @ 08:49:56
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0