Teknikens under

Vem var det som kom på mobiltelifonen igentligen? Helt otroligt onödigt, min funkar inte SOM VANLIGT. Jag har till och med fått en ny en gång, någon som tror att det blev bättre? Nej precis, jag är förbanat tröt på denna skapelse nu. Var och pratade med snubbarna på elgiganten och eftersom jag fått en ny en gång tidigare måste den här in fyra gånger innan jag kan få en ny. Och det är ju onödigt att köpa en ny nu när jag kommer få en ny eftersom den går sönder hela tiden. Men orkar jag vänta? Denna mobil slängde jag ut 5000 KR för, det är inte ett dugg kul........

Jag vill be er folk att skriva erat vem det är ifrån när ni skickar sms till mig, annars har jag ingen som helst aning om vem jag får sms av......

Kanske ska förklara felet, när jag får sms så hittar min mobil på avsändare och tid, så får jag av Björnar kan det stå att jag får av mamma och om klockan är 17,30 kan det stå att jag fick det 06,34. Fattar ni? Jätte jobbigt. Och nu för jag dubbla sms av alla, och så försvinner de när man läst de. Eller så blir det som igår när jag fick sms av bror, jag han inte ens läsa det utan att det var spårlöst borta..............................

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är inte lätt när det är svårt! Men jag förstår din irritation! (:

2008-05-01 @ 10:07:32
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0