Vaken?

Jag önskar iaf att jag sover fortfarande men det är inte fallet., fotbollsträning står på shemat idag. 09,30-10,00 måste väl åka rynt 07,45 kanske. Jag känner mig inte allt för pep på att träna idag och det är lite synd. I vanliga fall älskar jag dessa träningar, om jag skulle ha haft samma målvaktstränare i klubben som i skolan skulle jag nog aldrig ha slutat. Inget illa mot min nuvarande tränare han är jätte duktigt och snäll. Men det skulle vara skillnad...

Efter träningen kommer det bli psykologi och svenska efter lunch, en riktigt skoldag med andra ord det är inte så ofta det händer nu för tiden. 08,30-14,20 helt sjukt vad länge;P Hur som helst så har jag packat ner min balklänning nu och förhoppningsviss ska jag komma iväg och fixa en underkjol. Men nu måste jag sätta igång om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0