7 dagar kvar

Okej gott folk snart bär det av, om en vecka har allt börjat. Om bara precis en vecka, jag kan fortfarande inte fatta det. Men det kanske är dags att börja inse att det faktist händer snart, min livs upplevelse. Och jag kommer nog vara så sjukt stolt över mig själv när jag har klarat av det.

Jag och Anders har varit duktiga idag, vi har inhandlat de sista som skulle köpas inför resan. Kudde, panlampa, midjeväska och tidningar. Så nu tror jag att jag har allt som ska med, eller kommer väl på 73 saker till innan det bär av. Idag ska jag kolla igenom allt och se så jag har allt med mig och så allt får plats.

Det är verkligen med blandade känslor allt detta händer, skit vad mycket jag lämnar här hemma. Men alla nära och kära har gjort klart för mig att jag ska ta vara på allt där ner och att de kommer finnas kvar när jag kommer hem, oavsätt hur länge jag blir borta. Och det är oerhört skönt att veta. Förutom en person vill säga, men jag är väl för ung för att hitta kärleken ändå.

Och andra halvan av mig ser fram emot detta som sjutton, vill inget annat än bara komma iväg och bli 10,000 erfarenheter rikare. Jag älskar erfarenheter och saker som utvecklar mig, får mig att komma framåt i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0