Godmorgon världen

Jag har varit vaken en stund, gjort te till mamma och pappa. Ragnar ligger och sover med min katt i min säng, själv var jag på tok för pigg för att sova mer. Hey jag åker ju till Indien snart, kan väl inte sova bort sista tiden i Sverige. Nu ska jag iaf göra frukost på sängen, vilken underbar människa jag är va? Vem skulle inte vilja ha mig som flickvän när jag kommer hem?

Dagens plan innehåller inte mycket, men ikväll ska vi till stan och äta min sista Svenska pizza med familjen, bror och flickvän. Efter en trevli middag åker vi till Anders och dricker te (som alltid)  och sedan vidare för att säga hej till alla på en fest. Mysigt eller hur? Sen blir det hyper mysig kväll i sängen för det är våran sista kväll, kanske sista kväll någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0