Hej då Sverige

Snart åker jag, långt långt bort från Sverige, långe bort ifrån mamma och pappa. Jag förstår fortfarande inte att jag ska åka, förstår inte att jag ska vara borta i en kortare evighet. Kommer sakna er här hemma iaf, Karin, Anders och Ragnar är väl de bästa vänner jag har och de jag kommer sakna mest. Ta hand om er änglar!

Vårt plan går 09,20 ifrån Arlanda, mellanlandar i London och sedan vidare till Indien. Kommer hem den 22/12, planet ska landa på Arlanda 20,00 men blir väl en massa förseningar förstår jag. Ha det bra i Sverige och hälsa hösten ifrån mig.

Glöm inte bort mig på resedagboken: Malinwikberg

Kommentarer
Postat av: Sarah

Malin, jag hoppas att du kommer få ett fantastiskt äventyr med dig i bagaget när du väl kommer hem igen. Akta dig för myggorna och njut av allt det nya. Många, många kramar till dig!

2008-09-07 @ 21:55:44
URL: http://sarahsompellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0