hej sverige!

Nagon som borjat sakna mig an? Jag saknar er, men jag borjar trivis nagot ohygligt bar har nere. Indien ar ett valdrigt svart land att forsta sig pa men nar man val borjar gora det forstar man charmen med det.  De tva stora samtalsamnerna har sex och bajs. Vara svenska magar ar inte direkt vana vid att ata med handerna, och alla denna konstiga mat. Det finns inte fullkorn i nagot som serveras har nere. nu har vi borjat kopa egna fulkornt slingor och tagit med till resturangen dar vi ater frukost.

Jag har legat vid poolen och slappat idag, ojoj vad mysigt jag hade det. och om 1.5 vecka ligger vi pa en av goas underbara strander och njuter av livet. jag solade bara i 3 timmar idag och det tog bra som sjutton. forsta snygga vi kommer vara efter 7 dagar i solen. jag langtar sa jag nastan dor haha. Ska bli sa skont att kunna ga runt i bekini, har maste vi ha langa byxor, och troja som tacker hela axlarna. sa ohygligt varmt med klader pa sig. Vi maste betala in oss pa granhotelet for att fa vistas i bekini. 200 rs, inte sa dyrt kanske men iaf.

Nej nu ska jag borjar rora pa mig, ska till supermarket och shoppa klader haha, biligt och bra!

Pussar till alla sota svenskar ifran mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0