Hej sverige

Jag har inte kunnat logga in har pa bloggen tidigare jatte trakigt. och nu blev jag sa glad att jag inte vet vad jag ska skriva. Vi ar inne pa varan andra vecka och allt borjar kannas battre nu. forre veckan var den varsta i mitt liv nagonsin. Vi har inte blivit sjuka an med det kommer val det med.

Hoppas verkligen att allt ar bra med er dar hemma, saknar er massor. men mest saknar jag mamma, min karaste mamma. Nu maste vi ga och ata middag med de andra, ar super hungrig. men forst tvatta handerna for vi ater med handerna, inge mysigt alls.

hoppas jag kan uppdatera nage mera senare i veckan. puss och kram ifran indien

Kommentarer
Postat av: Kaaaarin

Det är lite tomt här hemma malin, du saknas!

Men attans att vi inte tänkte på att du skulle ha med dig kniv o gaffel. HAHA! Sköt om dg!

2008-09-16 @ 17:41:12
URL: http://superbrajuh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fortsätt lika flitig med uppdateringen på Resedagboken. Det GILLAS :D Kramar

2008-09-18 @ 18:15:23
URL: http://sarahsompellas.blogg.se/
Postat av: elin

Saknar dig!

2008-09-22 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0