Kort hår?

Idag är det sista dagen Malin Wikberg har "långt" hår. Eller okej det är inte säkert, men i morgon finns det en väldigt stor möjlighet att mitt hår ryker. Jag har nästan bestämt mig för att klippa av håret för att det ska bli enklare i Indien. Vi kommer knapast få duscha i så snygga duschar som i sverige när vi inte bor på hotel och det finns massor av löss där nere. Det kommer bli mycket mer lättsköt och skönare i värmen. Nu är bara frågan, kommer jag verkligen passa i kort hår? Ragnar tycker att det är ett bra tillfälle att testa ny frisyr, passar jag inte i det hinner de växa tills jag kommer hem. Och ska inte till Indien för att vara snygg, så i morgon blir det spännande. Men ska självklart rådfråga min frisör innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: elin

SPÄNNANDE :D

2008-09-02 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0