Nyfikna?

Någon som väntar med spänning? Den nya frisyren kommer snart komma upp här på bloggen haha. Det är skillnad, väldigt stor skillnade måste jag säga men jag trivs faktist jäte bra, sjukt svårt att vänja sig. Och jag har ingen aning om jag hade gjort det här om jag inte skulle åka till Indien. Troligtvis inte, för jag trivdes jätte bra i förra frisyren.

Jag håller på å sms:ar med plutten, hade 4 sms när jag vaknade där han tjatade om att jag måste vakna för att han hade något viktigt att berätta. Och nu när jag är vaken har han inte tid att ringa, något om att han inte bara reser idag utan kommer hem idag, men det är inte 100 % säkert. Helt seriöst förstår jag inget av allt. Han skulle börja resa idag och komma hem i morgon tidigt på morgonen. Men nu hem idag? Då måste han ju flyga om han ska klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0