Bryggkafet!

Nu är jag åter på hemmaplan i Enviken, vilken underbar förmiddag jag fick. Möte upp Sara på stan vid 11, vi satt oss på bryggkafet, åt glass, drack te och pratade massor. Där flög timmarna förbi oss, det var verkligen jätte trevligt att träffa dig Sara, förstår inte varför man alltid tappar kontakten så fort man inte går i skolan tillsammans. Även om även du och jag åker på nya äventyr snart så var det super kul att äntligen få lite tid tillsammans och bara prata skit. Hoppas det kan forsätta så när vi kommer hem igen och jag kommer följa dig på bloggen när du är borta!

Ja verkligen en trevlig förmiddag! Nu ska jag börja varva ner och lägga mig i sängen, måste ha något att äta först sen ska jag väl läsa för att komma ner i varv. Men hur lätt är det när vi har så fint väder? Aja det kommer nog gå bra. God natt vänner och bekanta!

Kommentarer
Postat av: SARA

det var enormt trevligt:D:D och självklart tar vi vid när jag och du kommer hem igen :D

2009-05-02 @ 09:06:08
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0