Dagen till ära

Ibland har jag bra dagar, väldigt bra dagar, som idag. Jag vaknade 07,45, gick upp och la i färg i håret och nu sitter jag är med nyfärgathår och nyduschad, det är som om jag blir förvånad över mig själv haha. Nej men det är jätte skönt att änligen ha gjort det, mitt hår har varit i stort behov av nyfärg länge men inte orkat göra något åt det. Men idag tog jag tjuren i hornen.

Dagen kommer se ut som så, Jag ska snart till stan för att köpa stället jag la undan igår. Sen ska jag träffa Sara för en fika vid 11 tiden. Kommer alltså blir en väldigt trevlig förmiddag! Runt 1-2 ska jag krypa ner i min sköna säng för att få några timmars sömn, kommer jag behöva för 21,00 börjar jag jobba. Runt 18,00 hade jag tänkt hoppa upp ur sängen piggare än någonsin (kommer vakna tidigare än så) och få en god middag av mor och far!!! Låter rätt mysigt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0