Godmorgon vänner och bekanta

Hur många är vakna nu på en lördag? Tyvärr så vill gamlingarna även ha hjälp på helgerna, jag kan då inte förstå varför de inte kan klara sig själva på helgen, haha. Nej helgen är faktist sköna att jobba, lite alls så mycket att göra, oftast inga duschar eller städning så det är skönt. Men jag är en sån som gärna vill ha fullt upp när jag jobbar så jag bli lite rastlös, men man måste se det posetiva i allt.

Nu är det så att denna dag kommer bli lite smått jobbig, jag ska nämligen jobba 12,5 timmar. Börjar klockan 07,00-14,00 och sen 15,45-21,15. Men det ska jag nog ´klara av, har ju gjort det förr. Så idag blir det nog ingen promenad, inte riktigt tid med det. Och i morgon börjar jag 7 igen så jag tror jag kommer sova skönt på söndag kväll. Jag och mamma ska iaf in till stan och köra ett friskispass på söndag! Det ska iaf bli roligt, då har vi faktist gjort två pass denna vecka även om hon och jag jobbat hela tiden. Kan man tänka sig vad duktig men kan vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0