Idag är det en bra dag!

Ja det känns som så, solen skinder ute, jag har nyfärgat hår och jag ska ta mig ett steg närmare Anustralien! Just nu har jag 10,000 kr sparade inför resan, kommer behöva betydligt mycket mer men det är iaf en bit på vägen. Ska köpa mitt vindställ idag som ska få följa med, har hittat en ryggsäck och nästa vecka ska jag fixa nytt pass! Åååhh vad jag längtar, kommer vara så sjukt nervös och ångra mig så jävla mycket när jag sitter där på planet helt själv. Fy sjutton vad har jag gett mig in på? Men jag ska lära mig leva med ensamheten och förstå vad mycket folk jag kommer träffa.

Tänk att en sån liten sak som att köpa ett vindställ kan göra en så glad och så att förväntningarna bubblar i hela kroppen. Jag är så förväntningsfull för just nu har jag ingen aning om vad som väntar mig där på andra sidan jorden, men den här gången ska jag läsa på innan jag åker haha, iaf mer än förra gången!




Ta mig tillbaka till världen där löjliga problem inte finns!


Nu när jag har fått tillbaka min kamera ska jag lägga upp bilder som inte fanns på resdagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0