Ledig dag

Ååh vad jag njuter just nu, vaknade vid 08,30 utvilad och redo för dag. Eftersom det här är min första lediga dag på 8 dagar så bestämde jag mig för att njuta och skäma bort mig riktigt. Jag log kvar i sängen, läste, skrev dagbok, och självklart myste. Sen kom min far in med en kopp te åt mig, herregud vilken tur man kan ha ibland! En helt underbar morgon, låg kvar till 09,50 sen hade jag trötnat på att bara ligga haha. Så jag gick upp och rakade benen, skrubade hela kroppen i en varm och skön dusch. Nu känner jag mig fresch och lite lyxig, inte haft tid att bry mig om min kropp på väldigt länge så det var helt underbart. Så nu är jag len och skön!!

Dagen kommer erbjuda lite mer mys men min nya bok. Sen åker jag med pappa till Falun, ska hämta min kamera som har varit borta sen i juldagen men äntligen återfunnen på precis det stället jag trodde. Ska även ta en vända på stan för att inhandla lite hårfärg mm. Ska se till att färga mitt hår snart, behövs verkligen! Och kvällen är lite oklar, det får vi se hur det blir med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0