"Life is like a dream, YOU have to make it real"

Det är inte lätt att gå upp jätte tidigt när man igetligen inte behöver när man inte kan somna på kvällen. Jag låg vaken halva natten med miljoner tankar i huvudet och hade ingen aning vart jag skulle göra av dem. Min plan var att vakna av mig själv vid 7-8, 'ta en godfrukost och städa en massa. Det är nog konstigt nog de dagar jag gillar bäst, mamma och pappa jobbar, huset för sig själv. Gå upp tidigt, slänga igång en tvättmaskin, plocka ner tvätt, städa tex toaletten, hänga mer tvätt och sätta igång en till, städa rummet, äta lunch, hänga mer tvätt, ta en skön promenad innan man börjar med middagen. Om man gör allt detta på en och samma dag då har man lixom gjort allt, då kan man smita undan utan att göra så mycket här hemma. Men  viljoret är att jag får göra det själv och på mitt sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0