Nog är det en stor dag idag, nästan lika stor som igår

Idag är det en speciel dag, en mycket speciel dag. Jag har nämligen haft körkort i TVÅ år, någon som kan gissa vad det betyder? Ja men just det, prövotiden har ju gott ut!!!!! Och hur glad är inte jag får det, har varit skitnervös hela 2009 för att bli av med det, fatta att bli av med det några dagar innan.. Nej nej det slapp jag nu! Om jag inte minns helt fel så är väl jag och min årskul de sista som slapp fem år? Eller är jag ute och cyklar nu?

Apropå cykling så ska jag snart ta och cykla till jobbet, hur skönt är det inte att cykla till jobbet? Men först frukost, ha en bra dag. Jobbar till 16,00 idag, betyder HELDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0