Rent och fint!

Just nu lagar jag mat, mitt rum är även fördigstädat och jag har hängt en maskin till, så nu är det bara en maskin kvar. Härligt Malin, det har gått otroligt segt men nu har jag gjort lite nytta iaf. Imorgon ska jag jobba och det ska bli otroligt skönt. Jobbar bara tisdag och onsdag denna vecka, har fått några förfrågningar om torsdag så jag hoppas jag får något då också.

Ikväll ska jag och mamma in till BB och hälsa på Jessica och deras underverk Jimmy. Har fått msn på honom och han är så troligt söt! Jag har köpt en giraf till honom! Mysigt!!! Jag ska ta en bild på honom så ni också får se vilken underbar kille som har kommit till jorden!

Men nu, åter till maten!


Jag mår bra efteråt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0