Sista april känsla?

Nej det kan jag faktist inte påstå, den har inte riktigt nått mig. Såklart att det känns overkligt att det är första maj i morgon, maj är en sån underbar månad! Men känslan försvinner när man jobbar, det blir riktigt samma sak som att sitta ute och grilla. Men det spelar mig inte så stor roll, det är bra ob i morgon, alltså för mig redan efter 12 i natt och även i morgon kväll ifrån 21,00-24,00. Så nej jag tycker inte så synd om mig själv, och för den delen blir inget roligare av att tycka synd om sig själv så förstår inte riktigt meningen. Är bara att acceptera läget och gör adet bästa av det hela. jag får ju 20 timmar jobb med bra ob haha. Måste ju se till posetiva i det hela!


Superhjältar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0