Skor i massor

Helt seriöst så blev jag lite förvånad, jag gick upp på vinden för att leta på ETT par skor som jag ville ha idag. Jag kom ner med en jätte stor kasse med skor och mer än halva den kassen var bara min skor. När jag hade lagt ut alla mina skor på golvet var det en stor hög. Hur sjutton kan jag ha så mycket skor, jag letade efter ett par och upptäckte att jag har sju par jag inte ens viste om att jag hade. Så ja det skulle nog vara en stor lögn om jag sa att jag inte älskar att köpa skor. Det är ju helst sjutk att man kan vilja ha så många. ändå vill jag ha ett par till, men ska nog testa tvätta de jag har först, vill nämligen ha likadana för att mina är så lortiga. Men funkar de att tvätta är det ju super bra, finns inte ens den färgen jag vill ha längre så jag håller tummarna. Ifs kostar de endas 149 tror jag eller om det var 129, så det kan vara värt att par nya om det inte funkar haha.

Herregud, var har världen tagit mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0