Sovmorgon!

Idag blev det en sovmorgon, lekte med Anders och Karin igår, var super trevligt. Träffas på tok för sällan, men nu kommer jag iaf ha mer tid när R är borta. Fick förfrågan om att jobba förmiddag idag två gånger igår, samma pass, svarade först nej sen ja och fick det inte. Och idag klockan 07,15 fick jag förfrågan om precis samma pass igen, man kan ju bli galen, säger folk ja utan att kunna? Nu svarade jag iaf NEJ, jag sov ju, hur skönt som helst. Så sovmorgon blev det! Precis drukit jätte gott te ifrån Te & kaffe handel på slaggatan deras te är helt underbara! Självklart dyrare än tex ICA men så värt det.

Jag börjar jobba 14,00 idag, framtills dess ska jag bara ta det lugnt. Måla om naglarna, äta lite och bara ta hand om mig själv! Det tycker jag att jag är värd! Men först tror jag att jag ska hänga tvätt, tycket jag hörde att maskinen var igång när jag var upp på toaleten allt för tidigt på morgonen!


Den här bilden ska bli en tavla i min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0