Stackars päron

Mina kära päron kommer vara så glada när jag flyttar hemmifrån, herre gud, jag går de på nerverna. Och det är inte svårt att förstå för jag går mig själv på nerverna också, jag är så hispig. Efter varje gång jag har jobbar är jag likadan, jag tror jobbet är skadligt för mig, måste nog bli lyxshustru. Någon som vill gifta sig med mig? Du måste vara oerhört rik så jag kan shoppa hela dagarna! Låter ju inte helt fel, men skulle nog få spader.

Apropå päron förresten, när jag var i Indien skrev jag i ett sms till mamma "Jag älskar er mina päron". Och min mor gick i över en vecka och undrade vad sjutton jag menade med päron innen hon frågade min bror. Haha de är bra dumma ibland;P nej men jag älskar de faktist!


Kommentarer
Postat av: SARA

hahah ja, päron for the win!

2009-04-23 @ 15:33:59
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0