Te är ett underverk

Te är väl en underbar uppfinning! Jag har gått och börjat älska te, aldrig i hela mitt liv har jag tyckt om te förut. När jag började träffa R satt jag tvingade i min te på morgonen när jag var där, första delen av indienresan fick Elina dricka upp det och nu klara jag mig inte en dag utan te. Så troligt gott, kan inte gå hemmifrån utan att få en kopp te. Men det är roligt att tycka om te, finns så otroligt många olika sorfter så man bli helt sne.

Jag har bestämt mig för att ta en promenad idag, synd nog är så jag så fruktansvärt lat så jag kommer väl inte iväg. Men jag måste ju börja någon gång, jag vet ju hur bra jag mår när jag tränar men ändå gör jag det inte. Ibland är man rätt dum och det är jag på den här punkten....


Thailand 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0