Toppen dag

Nu har jag varit på stan en vända, hämtade hem min kamera! Toppen skönt att ha den i säkertförvar igen! Sen åkte jag ner till stan och kikade lite, träffade Lina så fick lite sällskap också! Det var trevligt! Hittade ett vindställ som jag ska köpa i morgon, var kampanjpris så betydligt billigare än i vanliga fall, det blir toppen inför Anustralien! Sen hittade jag även min bliviande ryggsäck, jäkligt synd att den ska till och kosta skjortan. 600 spän ska de ha för den, det är nästan en förmögenhet för en ryggsäck men ska det vara så ska det vara rigält. Det är bara att betala och se glad ut, men den får nog vänta ett tag till. Är otroligt glad att jag iaf köpte backpacker ryggsäcken till förra resan, den var riktigt dyr.

Har även köpt lite hårfärg och en tidning, så nu ska jag sätta mig och ta det lungt och småkolla lite i tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0