Tvätt, tvätt och åter tvätt

Är det någon som kan förklara för mig hur det alltid kan vara lika mycket tvätt hur mycket man än tvättar? Jag tvättade tre maskiner i måndags, ändå var det en maskin i när jag vaknade och en till att tvätta. Herre min gud, jorden kommer snart gå under. Nej men kanske inte så konstigt, även om jag nästan aldrig tvättar min kläder så tvättar vi även åt mormor och morfar. Tvätt är helt enkelt en evighetsgöra, jag har en maskin i nu och hade tänkt att den skulle vara klar innan jag ska bege mig mot jobbet. Vi får väl se om den vill som jag vill!

Idag blir det Lyssfallet som kallar, 14,00-20,30. Lagoma tider för min del!! Och i morgon jobbar jag bara 12,45-17,00, vaddå skön dag? Sen ska jag till stan och gratulera min bror och vidare till kompis Frida!


Kompis Frida och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0