Vadå trevligt?

Jaha då var ännu en dag över, en väldigt bra dag faktist. Började med jobb, solade, promenad och grillning med Emma och Sara. Och avslutningen var verkligen hur trevlig som helt, förstår inte varför jag inte är där oftare. Länge sen vi bara umgicks och jag har saknat det!!

Nu ska jag snart hoppa i sägen, upp tidigt i morgon och måste varva ner lite. Men först måste jag klippa av en nagel som har gått sönder haha, vadå problem. Saknar även R rätt mycket nu, men hey livet går vidare!

Kommentarer
Postat av: Em

MalinMalinMalin!!! det var jätteroligt att du kom hit det ska vi göra om, snarast! :)

2009-04-24 @ 21:24:58
Postat av: SARA

det var som jag skulle säga, TopNotch!! :D :D

2009-04-25 @ 15:47:02
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0