Australien!!!!!!!!

Jaha
Då var det bara tre veckor kvar innan det bär av, ut på nya äventyr
Ett långt äventyr denna gång
Blir så arg på mig själv att jag inte förstår, fattar att jag ska iväg
Till andra sidan jorden faktist
Tre veckor är inte så lång tid, 21 dagar faktist och om man jämför med att jag ska vara borta i upp till ett år så är tre veckor väldigt lite faktist.
Som min biljet är bokad nu kommer jag hem 22 Juli
Är alltså borta i lite mer än 10 månader
Sen får vi se om jag kommer hem då el stannar lite längre
Om jag tar den planerade vändan i Asien el om jag stannar i Australien
Det får tiden utvisa!

Just nu ska jag fokusera på att ha kvalitetstid med nära och kära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0