Blåbär!

Jag och pappa tog oss en cykeltur igår!
Självklart var det min ide och jag som ville bestämma vägen
Att jag aldrig lär mig
Vårt mål var blåbär
Till en paj
Jag ville åka till stugen och plocka för att besöka den med, var ett tag sen
Jag och min barndomskompis Sofia hade den när vi var små
Och jag hade en svag bild av att pappa någon gång hade åkt bil på en traktorväg som jag tycket skulle vara så perfekt att cykla på.
En sak kan jag tala om, lita aldrig på mig och vägar haha
Men min pappa är så snäll så han cyklade den vägen med mig

Vi hittade iaf blåbär
så det kommer bli en paj!!!
Men Sofia, vår stuga synd knappt
Kommer du ihåg att de hade fällt alla träd? Mm de är borta nu med
Men de där smågranarna vi försöka rycka bort, de är inte små längre, inte alls
Men kom knappt fram till dörren
Men oj vilka minnen!
Hinnade vår sten det sitter kort på oss!!! Åhh söta vi är
Tog kort på den, kan visa någon dag!!!

Men nu måste jag äta frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0