Dags för nästa steg i livet

En lite smått väldigt jobbig dag
Ragnar sitter nu på planet tillbaka till Belfast, sitt liv
Och ja det är jobbigt att inte vara en del av hans liv
Önskar jag kunde vara det, men alla har vi gjort våra val

Det är helt sjukt att jag kan tycka så mycket om honom
Helt sjukt att vi kunde ha en så otroligt underbar vecka efter allt som hänt
Jag kan inte förstå men ibland måste man våga lite på magkänslan
Och nu säger den att jag älskar den här killen
Helt sjukt, jag är ju bara 20 år, på väg till andra sidan jorden det här borde inte hända nu
Men det är mycket man inte kan styra
Ett år är en väldigt lång tid, men det är vad jag känner här och nu, vet jag (vi) känner om ett år är en annan historia
Ett annat kapitel jag redan vet hur jag vill att det ska sluta
Men tiden för göra sin rätt, den får säga sitt nu
Men fy fan i hela helvete (om jag ska vara ärligt) vad jag kommer sakna honom, känslor som inte går att beskriva försvinner inte över en natt

Men nu måste jag krypa ner, första natten själv efter 7 underbara nätter med Ragnar
Kommer kännas konstigt, konstigt som sjutton, men har iaf hans tröja på mig!
Den ska vara på hela natten och med till Australien!
Jag älskar dig Ragnar, här och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0