En bok är äntligen påbörjad

Jag har tagit hand om mig själv lite ikväll
Sutit ute och gjort fotbad och ansiktsmask!
Mysigt
Har även börjar på en bok, inte läst en bok sen jag kom hem ifrån Indien el jo en tror jag att jag hunit med
inte haft något ro men nu verkar det ordna upp sig.
Hoppas på att komma igenom en bok på mindre än 200 sidor iaf haha
Kan man inte få ro o kroppen så är det omöjligt att läsa.

I morgon ska jag upp i tid, 07,30
Ska hem till min käraste farmor!
Vi ska ut i skogen och se om vi hittar något som är gott att äta.
Saknar farmor, allt för lite tid för henne
Kommer sakna henne ännu mer när jag är borta.
Massa månader utan min farmor.
Tur att hon alltid är med mig iaf!

Nu ska jag stupa i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0