En dag med mammsen!

Jag gillar att testa gränserna lite
Se vad som händer
och ja ibland är jag bara rätt knasig med mina ideer
Men dag har jag och mamma haft en lugn dag på stan
Hämtade ut mina nya brillor som var klara!
Köpte lite thisor (mitt egna lilla ord), legins och ja det var nog allt haha
Det ska få följa med mig till Australien!
Nu har jag allt förutom lite apoteks prylar, solglasögon, topp och en maskara tror jag
Vi fikade även på kafevi3, mysigt!
Gå dit;P haha
Sen påvägen tillbaka kom jag på den smarta iden att jag ville lägga i rödfärg i mitt hår för att få lite omväxling haha
Så ja jag har köpt rödfärg
Jag har aldrig haft rött hår tror jag
El hade jag det när jag var 11-12? hmm, kankse
Så ja det blir spännande haha, vad sjutton går ju att lägga i mörkt om det blir hemskt.

Det får bli dagens projekt!
Hårfärgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0