En helt underbar vecka!

Nu är jag hemma en stund, packat upp en veckas packning jag har haft hos Ragnar!
Ragnar ska ha pojkväll ikväll, de kan de behöva, leka av sig lite;P
Men saknar honom redan

Att ha pojkvän för en vecka är inte helt fel, el jo det är det, vill ju alltid ha honom men man får vara nöjd för det man får.
Har varit med honom hela veckan utan att knappt släppt daget
Vi har haft det underbart, så underbart man kan ha det om man tänker på omständigheterna
Kommer sakna honom något otroligt mycket men jag har gjort mitt val och han sitt
Hoppas bara att jag inte gjort fel val, nej det har jag inte
Skulle verkligen vilja flytta till honom
Men om ett år kanske, ett år en lång tid
Det får vi se då, ett år är om ett år
Men jag älskar honom här och nu
Och det här är klart det svåraste jag gjort, lämna den jag älskar.

Men nu är det inte långt tills jag drar, skit, har inte fattat det
Men det ska bli grymt
Jag och världen och jag själv haha
Jag längtar efter en ny fas i livet, falun har gjort sitt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0