En lång natt (utan betalt)

Okej, idag har jag rätt att klaga
El nej det har jag faktist in, jag själv som har varit dum nog och tog åt mig de här passen
Jag lyckades somnade nästan direkt när jag la mig
Sov till 01,00, var kissnödig
3 timmar hade jag sovit, nästan iaf
Sen var det kört, jag tänkte, vred, vända, skrev dagbok, lyssnade på musik, vred ett tag till och vända
Lyckades somna en 30 min på morgonen innan jag skulle upp
Fy fan i hela helvetet (om man får skriva sånt i bloggen? Annars gör jag det ändå)
Jag är otroligt tröt, ser sedan sudigt
Har jobbat 40 timmar natt med en kropp som inte orkar längre
Sov 5 timmar igår eftersom jag fick av
och 3 timmar i natt
vad sjutton vill gud mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0