En långtråkig ovana, eller vana?

Eftersom jag är en människa som gillar förandringar
(Förutom på min spagettilårda vill säga)
Så börjar jag tröttna på detta med
Jag är tröt idag med, börjar bli lite långtråkigt att alltid vara tröt

I morgon ska jag sova ut, ska inte jobba en enda dag på mina 4½ dags ledighet, inte ett dyft
Ska fira med en riktig sovmorgon och ett glas vin när jag vaknar!!
Mm det kan nog inte bli bättre
Sen ska jag fira hela dagen!
Pappa har varit på systemet!
Skoglunds kommer hit!
Åh så mysigt vi ska ha det!

Men det är faktist en dag kvar, men enbart 07,30-14,00
Alltså jag älskar att börjar 07,30, det känns som världens sovmorgon!
Mm jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0