Få fan för folk

Jag blir så jävla förbanad rent ut sagt
Att folk tror att de får bete sig hur de själva vill, att de tror de får säga vad sjutton de vill
Vart har denna värld tagit oss?
Har folk tappat sitt förnuft eller vad är felet?
Jag har väldigt, väldigt svårt att förstå
Och helst av allt vill jag inte förstå
Det finns ett få tal saker här i livet jag faktist inte vill förstå
Jag vill inte begripa hur man kan bete sig så jävla dåligt
Jag vill aldrig bli en sån människa, aldrig
Jag skäms över att vara släkt med dem, jag skäms så jävla mycket
Skäms över att veta hur de behandlar sin egen mamma, va fan skärpning
Vill bara ge på de en riktigt jävla stor smäll, men de är inte ens värda det
Så jävla tragiskt, tragiska människor
Snälla låt mig aldrig bli sån, det är nu mera mitt enda mål i livet
Aldrig ska jag bli en människa som behandlar min familj och nära vänner som skit
Aldrig ska jag tivinga ifrån dem de enda som betyder något, ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0